dinsdag 19 februari 2008

Me siento feliz

Haaj haaj haaj!

Jawel jawel ik heb eindelijk mijn nieuwe camera en ben natuurlijk direct in de aanslag gegaan Daarom even dit berichtje om de gevoelige kijkers te waarschuwen... Ik ben (een beetje veel) dikker geworden! Maaaaaaaaaaaaar momenteel hebbik mezelf op dieet gezet en ga ik elke dag mountainbiken en doen we oefeningen thuis en ik ben al een beetje trug afgevalle!

Voor de rest hebbik nie veel nieuwtjes te melden... IK BEN GELUKKIG :-D !!!!! Das het voornaamste zeker! Wel een beetje triest da Erica naar huis is, voor Sarah heb ik geen triest...

Aja op de fotos van mijn klas... Wees niet geshockeerd door mijn gezicht ik was kei hard verbrand geweest opt strand en mijn gezicht ook en daarna was het zo aant afvelle vies vies, maar nu is het weer helemaal in orde!

Dikke zoenen aan jullie allemaal!


Elise xxxxxx....





3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooooh frustraties alom. Vooral bij die strandfoto's deed het zeer ;-) Echt ongelooflijk, zo filmachtig. Moet heerlijk zijn om constant op zo'n mooie plekke te zijn. Iets anders dan hier heel de tijd naar de grond te moete kijke om te zien da ge nie in kak ga staan ofzo.
De zon heeft zich al wel eens late zien, maar de winterkoude overheerst en wordt het nu toch een beetje moe.

De 2de week vant school is weer bezig en uitkijke naar de zomervakantie zit er ook nie meer in. Ik ben al zeker van 2 herexamens, heel motiverend.. De rest viel wel goed mee, dus zo'n ramp was het nu ook weer nie. Hopelijk komen er niet te veel herexamens bij in juni en dan moet da wel lukke.
Op woensdag vrij, en das dus een heel deprimerende leerdag van 9 's ochtends tot een uur of 9 tavond. Ja, heel opgewekt klinkt da allemaal niet he ;-)
Ach ja, we gaan er gewoon voor en dan zien we wel.

Geniet dus maar met volle teuge van elk uur van de dag daar, en denk af en toe ook eens aan ons!

Lindsay x

Anoniem zei

Dat zijn toch leuke foto's van je klasgenoten.
Heb je onze post al ontvangen?
Vandaag hier grijs, grauw en nattig.

Lfs. Fam. J.
W'veen
blijven genieten!!!!

Anoniem zei

Hela Elise

Hoog tijd voor nog eens een reactie van mij! Na de drukke examenperiode en de even drukke periode die vooraf ging aan mijn vertrek naar Frankrijk heb ik eindelijk nog eens eventjes de tijd om je blog goed te lezen.

Het is echt super om te horen dat het zo goed met u gaat, geniet er maar ten volle van, want voor ge het weet, loopt ge terug rond in België (waar we allemaal erg naar uitkijken natuurlijk).

Ik trouwens ook, want zoals ge wist, heb ik België ook voor een tijdje verlaten... Ik zit momenteel in Nantes (sinds zondag) en de eerste indrukken zijn prima. Het is een gróte en mooie stad!

Ondertussen heb ik uw foto's ook nog aan het bekijken geweest. Eindelijk waren er nieuwe, hehe! Ik was al duizenden keren tevergeefs gaan loeren op uw fotosite! En dan ineens nen heleboel foto's er terug op. Zalig, wa heb ik weer kunnen kijken hoe goed ge het daar hebt. Zucht. Tropisch en warm. Alles waar ne mens van droomt in het (nu) regenachtige Frankrijk.

Maar alle, tijd om te gaan eten voor mij...

Veel groetjes!

Evelien x